Temamøte og sommerfest

LO 125 år

18. jun, kl. 18:00 — 22:00, Folkets Hus

Hvordan skal Trondheim vinnes tilbake? Vi vet at velgerne finnes, og at de er medlemmer av LO. I år feirer LO 125 år, og du er velkommen til temamøte der vi retter blikket fremover – hvordan kan vi samarbeide bedre, hvordan kan vi vinne flere av LO-medlemmenes hjerter, hvordan skal vi vinne valget i 2027?

Rett etter møtet arrangerer vi Trondheim Aps Sommerfest, og vi håper du vil bli med oss denne kvelden.

Sted: Folkets hus, Trondheim (4. Etg inngang fra Lilletorget)

Program:

18:00 «Vi må styrke det fagligpolitiske samarbeidet» v/ Pål Sture Nilsen

Pål Sture Nilsen er leder i Trondheim Arbeiderparti og distriktssekretær for Norsk Arbeidsmandsforbund i Trøndelag.

18:20 «Større. Sterkere. Sammen.» v/ Sissel Skoghaug

Sissel Skoghaug er første nestleder i LO, har vært nestleder i Fagforbundet og kommer fra Nordreisa i Troms.

18:45 «Slik vinner vi LO-velgerne tilbake» v/ Rune Olsø

Rune Olsø jobber i Agenda Rådgivning, og har i flere år arbeidet med velgeranalyser og valgprosjekt for LO. Han har vært kommunalråd i Trondheim og er tidligere leder for Trondheim og Sør-Trøndelag AP.

19:20 Hilsning fra LO Trøndelag v/ Kristian Tangen

Kristian Tangen er regionleder i LO Trøndelag og har tidligere vært en del av LOs ledelse sentralt.

Deretter går vi sammen på årets sommerfest for Trondheim Ap. Her vil det bli servert tapas, og mulighet for å kjøpe seg noe godt å drikke. Grunnet matservering har vi behov for å vite hvor mange som kommer. Påmelding gjøres via denne lenka: https://forms.gle/3SYE4q7otayLDnmb6

Vi sees!